29 January 2015

38 Minggu Dah :)

Assalamualaikum~

38 minggu !
berdebarnyaa.. sebab anytime je boleh terbersalin ni hihihi ..
nervous campur tak sabar nak jumpa baby .
nak peluk baby :)

tapi yang peliknya aku belum ada rasa sakit contraction lagi ..
yelah , ada kawan tu masa 34 minggu lagi dia dah rasa sakit-sakit macam nak bersalin .
tapi aku takde pun .
risau jugak ni sebab taknak kena induce !!

dari buat buku pink sampai lah ke 38 minggu ni memang aku pegi checkup kat klinik yg sama je .
Klinik Azlina & Sharifah nama klinik tu .
tiap kali checkup memang dengan Dr. Azlina .
best .
best sebab cara dia . buat aku selesa nak tanya apa pun .
lepastu dia membebeeeel je .
sebab dia betul-betul care pasal patient dia .
friendly sangat . aku ni dah la kuat gelak .
kadang-kadang tu gelak kuat gila dalam bilik dia tu selamber je .
dah macam kawan-kawan dah hihi

tunggu hari je ni nak bersalin ..
dia bagi nasihat macam-macam .
bagitau cara bernafas masa teran nanti .
pastu selalu ingatkan aku supaya tak tinggal solat , selalu berzikir .
terima kasih doktor !!

sekarang ni berat baby mungkin dah 3.5kg dalam perut ni .
sebab scan 2 minggu lepas 3.4kg .
sakit belakang wooo ..
nak bangun dari baring takyah cakap la dia punya sakit tu .
aduhaiii rasa nak meraung je bila nak bangun dari katil .
tapi sabo saboo ..
husband dah ajar kaaan takmo huaahuaaa kalau sakit hihihi ..
so bila nak bangun dari baring tu memang aku pejam mata rapat-rapat pastu ketap bibir je .
sakit sangat sangat tau . 
haaaa belum sakit nak bersalin lagi tu .

ok lah .
waktu rehat pun dah habis .
nanti aku update lagi .
jommm sambung kerja .
k boiiiii

No comments:

Post a Comment