16 January 2015

36 minggu . Menunggu Hari :)

Assalamualaikum~

haii harini dah 36minggu lebihh..
haa baby dalam perut ni pun aktif sangat sampai berlaga-laga perut aku dengan meja ni ha..
hehehe

barang semua dah ready .
menunggu hari je la ni .

haritu scan masa 36minggu berat baby dah 3.1kg .
berat kan ? ke biasa je ?
bagi aku dah berat dahh ..
sebab tu sekarang ni aku harap dapat bersalin dalam masa terdekat ni .
walaupun nervoussssss sangat !

bila baby dah makin berat ,
tido pun kurang selesa .
sakit-sakit badan . 
kadang-kadang tu sakit sampai rasa nak menangis pun ada
hehehe cengeng sangat kan .
baru la dapat rasa pengorbanan mama aku :')

tunggu kehadiran orang baru ni memang excited .
kalau pegi kedai baby ke expo baby ke ,
rasa macam nak beli semuaaaaa ..
sebab semuanya comel
excited punya pasal , masa aku lipat baju baby untuk masukkan dalam beg ,
aku cium cium baju tu siap timang-timang lagi .
BAJU JE plak tu hahahaa
kuat berangan laa aku ni

Alhamdulillah husband pun sangat memahami .
kalau aku tak larat tu ,
dia tolong basuh baju , tolong sidai baju , basuh pinggan .
tak payah suruh . memang dia dah tau apa nak buat . :)
ehhh masak pun ada !
hehhh baru ku tahuuu laki aku ni pandai masak .
kemain sedap lagi haa..
kalau hari-hari dia masak boleh gemuk aku hihihi

dan Alhamdulillah ..
walaupun dah 9 bulan , aku larat lagi nak masak .
pastu pulak tengok husband berselera makan ,
alahaiii sejukkkk kuali aku .
orang selalu cakap sejukkk perut kan .
tapi aku tak boleh lagi . kesian kat baby sejuk hahahaa

ok lah .
doakan la aku ye .

tata




No comments:

Post a Comment