16 October 2011

Sos Paling Pedas

Assalamualaikum :)


bagi sesape yg nak menguji kesabaran dan ketabahan serta kecekalan menghadapi rasa kepedasan tahap gaban tak bleh blaa punye, sila ke nando's.
weyy ayat pun nak gaban ke..


kisahnye begini,
tadi pgi laa try makan kat nando's..
bila makanan aku dah smpai, aku pun amik je segala sos yg ade atas meja tu.
sume jenis sos aku tuang kat pinggan.
-Garlic sos
-Hot peri-peri
-Extra Hot peri-peri (tuang banyak skit)
dengan selambe aku campur2 sume tu. tambah plak dengan serbuk lada.
konon2 aku tahan sangat laa kan.


sekali ngap, "emm sedap!"
dua kali ngap, "wuu pedas! tapi xpe, sedap camni !"
tiga kali, "waa pedasnyee.. xpe2 air ade.."
empat kali, "weyy pedas gile!" (control muke! control muke!)
lima kali, mata aku da kabur2. (bergenang air mata kuuu~)
sampai dah nak abis, "rase mulut aku dah mcm angelina jolie.."
rase mcm tebal je..haha..


siap amik gamba lg haa.. promote nando's skit..

sos "extra hot" + serbuk lada = tobaka lidah den..

btw, ayam nando's sedap. hehe..


No comments:

Post a Comment