16 October 2011

Handmade Domo Kun

Assalamualaikum :)

bende ape yg paling comel? hee semestinyee Domo Kun !
saje try buat sendiri..

taraa...!! lawak plak tgk menatang ni..

nampak leper je kan? tapi sbenarnye ade span dlm tu..
jadi mcm bantal.. sbb aku dah terpotong kain tu kecik sgt so span dlm tu pn ciput je aku letak..
mata ngn mulut dia aku gam je. sbb susah nak jahit.. :P
masa buat domo ni trlupe plak rupe domo camne..
main buat je. sbb tu gigi bawah dia xde.
pastu aku pun x tau nape aku x buat tangan dia. hahaa cian domo nii..
domo yg btul2 ade gigi bawah, dan semestinyee lagi comel...
pehhh sepet sepet gak laa mata aku mase jahit domo ni.. huhu..

haa ni baru domo original.. hehe


ni diaa barang2 yg digunekan utk buat domo :)
thanks to Cik Iman Safiya selaku supplier barang2..


lastly aku cucuk rantai yg keychain punye tu kat hujung kpale domo ni, utk dijadikan keychain la..
lupe plak nak amik gmba..
so handmade domo kun ni ade kat seorang "encik" kelantan..
aku taruk kat kunci kereta dia senyap2.
hahaha jage elok2 yee kamu :)





No comments:

Post a Comment