22 June 2011

botak juvana KEGILAAN RAMAI

tadi aku jalan2, mula2 nampak Christiano Ronaldo duk picit2 kepala.
pastu aku jalan2 lagi, nampak Aaron Aziz termenung..
aku jalan2 lagi, nampak Fahrin Ahmad nangis2..
semua ni gara2 BOTAK JUVANA yang merampas zaman kegemilangan ketiga tiga jejaka tu..
diorang sume tgh pening kepala camne nak jadi famous balik.
cayalah botak, walaupun kau jahat gila babas dlm cter juvana tu,
ramai yg tergila gilakan kau.
mungkin ade yg histeria bila kau muncul dlm cter juvana tu.
aku pun mcm nak histeria gak,
tapi cover la. hahahaaa.. aku wat relax je..
sbb hari2 dah botak ni duk msg2 aku.
so tak heran la.. haha belagak gila??
pasni confirm botak juvana ni jadi famous daripada Farid Kamil.
Farid Kamil plak duk garu garu kepala..
nak buek camno, lakonan botak juvana mmg BEST kan.
ohh btw nama sebenar botak juvana ialah Johan Ariff..
alolorr mmg johan la u ni.. wiwitt ! :P

ececeyhh wat muka garang lak..


alolorrr baik je muka dia ni. haaa histeria tak? hahaa

*aku curi gamba kat google. heehhh

No comments:

Post a Comment