20 June 2011

Blog Rahsia. terjah la kalau tak malu

sebenarnya bukan ape pun.
tajuk entry je lebih lebih.
kalau malu pun terjah je la. takde masalah..
blog aku ni sebenarnye dirahsiakan.
kawan2 sekelas ramai x tau kewujudan blog ni.
dah 3 kali wat blog. tapi asyik lupa password.
nyanyok kot. pelupa. maklumlah, aku suke sgt makan semut goreng..

adelah seseorang ni..
blog dia best. aku slalu baca.
dia pun tau aku slalu baca n slalu tanye aku,
"taknak wat blog ke?"
aku dgn muka betul betul nye aku ckp, "tak reti la.."
padahal dah 2 kali aku wat blog. ni blog yg ke-3.
uishh..bohong2...cian beliau.
bukan ape, aku taknak dia tau atas beberapa sebab..
salah satunye, senang la aku nak luahkan ape yg aku fikir kat blog ni.
sbb dia x leh baca.
ade satu salah phm jd haritu.. hmm. mulut orang kita x leh tutup..
mcm biasa, aku akan diam seribu lapan ratus enam puluh tiga bahasa.....
telan walaupun pahit..
aku cuma harap dia tau sumenye adalah salah phm...
dan bawak2lah diri tu mendengar penjelasan orang sebelum buat tindakan.
*ohh terpikat kat lagu alyah-Kisah Hati.
haa orang yg aku maksudkan tu sesuai lah dgr lagu tu.
kihkih mcm jiwang gile. menyampah i nyah~

No comments:

Post a Comment