06 October 2012

Mengigau ke ape?

Assalamualaikum~

semalam hari jumaat , 5 Oktober 2012 .
esok nak kerja pukul 12 tengah hari ni .
kena keluar awal sejam . maklumlah kereta baru , kena bawak slow2 .
besar pulak tu . sampai 37 orang muat .
Bas Rapid KL la tu

hari ni hari sabtu , 6 Oktober 2012 .
pukul 10.30 aku keluar dari rumah ,
bajet2 pukul 11 sampai la tempat kerja .
ada sejam lagi .
boleh lepak2 isi perut yang kosong ni .
kalau ketuk mau bunyi sampai ke perlis .

dah sampai , gi makan dulu .
hamik kau , terlentang aku kekenyangan .
ehh takdelah sampai terlentang ,
aku duduk elok2 je sopan macam perempuan melayu terakhir .

pukul 11.50 tengah hari 
duk mesej dengan abe ,
abe cakap hari ni bukan cuti ke?
* terasa buduh sekejap *
hamikk kau . aku pun baru teringat .
sudah cukup sudah ..
balik balik balik . aku pun tengah pening kepala ni.
cehhhh dan dan pening . haha
pehhhh berpeluh peluh aku jalan pegi bustop tadi ,
ini nak balik pulak , tunggu bas lagi .
takpe , sanggup !!
mood hari ni pun tak berapa nak baik .
balik aje laa...
sorry ye boss . pekerja yang cemerlang , gemilang dan terbilang takkan balik kalau dah sampai kan kan?
tapi saya lepak kedai mamak tadi , 
so maknanya saya tak sampai lagi la .
hehehe..
weiii aku cuti la hari ni .
aku ni mengigau ke ape?
aku pun tak tau lah , serabut sangat maybe?
serabut serabut . shyyttt !
hoi mencarut ea?

haa dah kat rumah ni ,
update natang ni la .
juge idea dari abe untuk entry kali ni .
aku pun update je la , lama tak update kan kan kan...

ok booiiii~
layan JustForLaugh kat youtube la boleh buat aku gelak .

8 comments:

  1. wahhh..besar nye "KERETE"...hahahahaha~!!

    ReplyDelete
  2. mmg pkrja cmrlang.... hahahahah..lawak ceta kau.. ngigau di siang hari.. huhu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tu la pasal. ngigau di siang hari. hadeiii

      Delete
  3. Hihihihi....cuti sampai lupa...hehehe.
    Paling best naik kereta muat 37 orang!!!!!!!haha.
    Lawak....lawak.....best entri ni

    ReplyDelete
  4. hahahaha weekend pn nak keje,mmg pekerja berdedikasi sgt.kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. weekends mmg keje. tp hari tu off day. hahaha rajin gileeee

      Delete