01 December 2011

wanita bunuh orang dan makan. (kalau tgh makan jgn tengok!)

Assalamualaikum~


mcm yg satu dunia tau, kelaparan adalah punca utama kematian kat afrika timur.
sebab x cukup makanan..
tapi x tau la pulak kat filipina ade masalah ni gak?
rasenye xde pun masalah kekurangan makanan kat negara tu.
tapi ade laa sorang warga filipina yg wat mcm negara dia tu dah xde makanan langsung..
haihh pelik2....


dia bunuh orang, pastu potong2 daging orang tu, masukkan dlm peti ais,
agak2 lapa, dia makan!
mmmm dap dap dap!
warga filipina yg dimaksudkan adalah seorang wanita.
yes2 wanitaaa!
dia jugak penah bagi kawan2 dia makan daging manusia yg dia masak tu.
kawan2 dia ckp sedap gile wehhh!
tapi kawan2 dia x tau daging tu daging manusia..
sampailah satu hari dia ditangkap..
yg paling tuuuuttt, dia ngaku yg dia dah bunuh suami dia sndiri.
dan dah makan dah pun daging suami dia tu..
gilo palo....


menu : kaki masak lemak, kaki goreng, tangan panggang


akak ni x nak siang dulu ke daging2 tu?


woohooo! yummy yummy yummy !


sumber-penulissenja.com  ;)




9 comments:

  1. dia makan sbb tak de makanan ke?
    atau saje2 nk makan?

    *terase nek ter-buwekkk..

    ReplyDelete
  2. saje2 nak makan. penyakit gila kot. haihhh....

    ReplyDelete
  3. eeee . gelinye . geli tekak ase nye . :P

    ReplyDelete
  4. hahaa sedap! nyum nyum nyumm ! hehekk

    ReplyDelete
  5. haha , nmpak sgt joyah ponn join owg kat ats tuu makn kan ? kan kan kan ? kne report polis niyy . hehehe

    ReplyDelete
  6. ahahaa.. sedap sgt laa!
    sssshh! diam2 je :p

    ReplyDelete