18 December 2011

bibik kejam! hati-hati kalau ada bibik

Assalamualaikum~


marah x kalau adik korang kena dera dgn bibik korang? marah kan?
macam mana pulak kalau anak korang yg kena dera?
haaangin satu badan!
korang sume tau kan bibik tu ape? yes, orang gaji.
korang ade? ok ni aku nak share sikit supaya korang hati2 dgn bibik korang tu.
"muka dia baik je, tak mungkin la buat benda tak elok.."
nonononooo.. jgn ckp camtu.
lepas tgk video kat bawah ni baru aku terfikir.
mungkin sebab ni la kot selalu majikan dera bibik..


haa.. toboliak mato tgk kan?
jadi, berhati hatilah memilih orang gaji..


kesian budak tu.. mintak2 la budak tu besar nanti budak tu pijak balik bibik kuajaqq tu.

3 comments:

  1. krana itu ler.. akak relaaa mjadik bibik d rumah ku sndiri hihihihi

    jom join contest
    http://ehemsz.blogspot.com/2011/12/like-eisya-contest.html

    ReplyDelete
  2. huhu...gi ler ahh bibik ni!!

    ReplyDelete