09 December 2013

Anisa & Din . SAH ! Alhamdulillah ~

Assalamualaikum~

hari tu update pasal kawan bertunang .
hari ni nak update pasal kawan nikah pulak .
ramai kawan-kawan yg dah kawin ,
yg dah ada anak pun ramai .
semuanye sebaya .
kawin di usia muda ni bagusss ..
ececehhh aku bila ?
hahahaha

Nisa ni masa akad nampak relax brader relax je .
aku pulak yg berdebar .
hahaha


segak hang nohhh patut la Din bekenan :P

this beautiful lady is Anisa Nasruddin :)

maka 30.11.13 sah la Nisa bertukar status .
Alhamdulillah ....

of course laa nanti lindu lindu nak merempit dengan kau Nisa .
pagi-pagi buta pukul 4.30pagi dah terpacak depan rumah aku
pastu merempit naik motor pegi kerja .
nanti rindu nak borak-borak sambil makan McD .
nanti rindu nak mengarut ngarut dengan kau kat whatsapp .
maklum laa , kau dah kena kurangkan karut mengarut tu sebab kau tuuu dah jadi bini orang !!
hahahaa aku boleh lagi jadi kanak-kanak ribena hehehe

alamak banyak sangat flash camera . one more one more !
tapi gamba atas ni aku rasa muka kau macam Memey Suhaiza lah Nisa .
hahaaa tantiknyeee !

ala pengantin oren tak pandang camera ~

ok yang ni sweet 

* lap air mata *
heeheee...

buat Nisa dan suami Nisa ,
tahniah !
aku doakan korang bahagia selalu ,
bahagia hingga ke syurga .
dan.... semoga aku cepat dapat jadi aunty . ehh???
HAHAHAH

ohhh satu lagi Nisa ,
mintak maaf laa aku tak sempat nak belikan hadiah yang kau mintak tu .
hahahaaaa Nisaa nisaa...
* geleng kepala *

love you Nisa ! 

hehee tataa ~


No comments:

Post a Comment