18 July 2013

Kuih Cakoi Oiii Oiiii

Assalamualaikum~

uiii dah lama tak post resepi .
asyik cerita pasal hidup aku je kan .
sejak jadi suri rumah ni ,
very the boring la duduk rumah sorang-sorang .
so.......

hari ni buat Kuih Cakoi untuk buka puasa .
so pasni takyah gedik-gedik pegi beli lagi .
sebab bahan-bahan dia sikit je dan sangat pimple !!

tige singget ! tige singget ! tige singeyyyttt !!

murah kan ? haa nak beli kat aku tak ? haha


uli tepung sampai jadi doh secomel ini . aku namakan dia 'Domel' . jadi biakan Domel ni membesar selama 1 jam pastu baru buat step kat bawah ni . ada faham ka adik manissss ?


uli uli uli uli ali uli uli

sengaja letak URL Blog kat situ sebab nak cover "kesengetan" yang berlaku . -.-"

ok dah boleh gorengggg ...
aiii takkan masa aku goreng pun nak aku upload kot ...
tak pecaya ea ..

nah . dah siap .
edit sikit laa bagi nampak yang aku ni Bijak IT . hahaha



makan dengan sambal ikan bilis atau kastard manis .
kastard tak sempat buat .
tetibe dah azan .
padahal malas nak buat .

pehhsss gebuss giless kuih cakoi aku buat ni .
serious sedap ! serious lembut ! serious aku puji diri sendiri !

ok dah . selamat berpuasa semua .


esok buat kuih apa pulak ekkk



2 comments:

  1. terrer molah cakoi...bagus bagus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa.... apakah yg dimaksudkan dgn molah? hee tq tq

      Delete