03 June 2013

Aku tersalah masuk kereta !!! huaaaa malu gila !!

Assalamualaikum~

aku rasa memang betul lah aku ni dah rabun teruk .
boleh pulak tersalah masuk kereta .

tadi aku baru keluar dari kedai cermin mata .
nak masuk kereta ni . aku pun jalan ke kereta sambil main handphone .
dah sampai kat tepi kereta ,
aku tekan button hijau .
aikkk kenapa takde lampu ni .
battery low ke alarm ni ?
pastu aku terus bukak pintu kereta .
ohhh aku tak kunci rupanya ....
aku pun masuk lah kereta . 
tutup pintu .
belum sempat aku masukkan kunci ,
aku bau kereta aku busuk .
ehh kenapa kereta aku busuk nih ???
aku pun toleh belakang mana tau kot kot ada apa apa yang tak patut .
belum sempat toleh belakang ,
aku ternampak banyak sangat hiasan dalam kereta aku tu .
banyak bunga atas dashboard .
terus aku terfikir ,
ehhhh aku tersalah masuk kereta !! cabutttt ! cabutttt !
aku pun bukak pintu , dan keluar dengan selamberrrrnyaaa .
cepat cepat aku dial number Sofia .
konon konon nak cover malu .
sambil tunggu Sofia angkat ,
aku tengok sekeliling .
aiyaaaaa ada orang tengok laa .
eee malu gila babassss !
kalau tuan kereta tu nampak mesti dia ingat aku nak curi kereta dia kan .
eh tapi tak mungkin la dia fikir macam tu kat budak comel macam aku kan .
wahahahahah !!

dah tu je .
habis cerita .
meh aku nasihatkan korang korang yang ada kereta tu .
LOCK kereta korang kalau dah keluar dari kereta tau !
haaishhh ....
cehhh nak nasihat orang suruh lock kereta ,
padahal aku yang sibuk main handphone tak tengok kereta tu betul ke tak .
hahaaaaa

bye . malu malu maluuuu
tutup muka tutup muka


6 comments:

  1. hahahaha , nis niss ..

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu... bahaya tol klu tuan kete 2 ingt awk ni pencuri haru jugak 2...huhuhu

    ReplyDelete
  3. bia betoll.... haha.. malu3!!

    ReplyDelete
  4. hahahhaha...macam tu pn bole.dah masuk kete sendri mesti gelak sorang2 kn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeee... sampai ke hari ni kalau teringat , senyum sorang2 :P

      Delete